Dr. Yüksel DEMİRDAĞ
06 Şubat 2024

IMG_4566.JPG 

Dr. YÜKSEL DEMİRDAĞ

Eğitim
 
 
  • 1977-1980 İstanbul Kabataş Erkek Lisesi.

  • 1980-1986 İstanbul Cerrahpaşa Tıp Fak.

  • 2011-USES.Sağlık Bakanlığı.Yöneticilik ve Performans Sertifika.

  • 2012- Hastane Yönetimi.Sertifikalı Yüksek Lisans.Prg(Dokuz Eylül Ün.)

  • 2013-Sağlık Kurumları İşletmeciliği.Yüksek Lisans.(Atılım Üniv.)

  • 2017- Anadolu Üniversitesi AÖF. İnsan Kaynakları Yönetimi.

İş Deneyimi
 
 
  • 1986-1988 Düzce-Yığılca Sağlık Merkezi. Mecburi hizmet.

  • 1988-1989 Askerlik Hizmeti. (Ankara Anıttepe Jandarma Dispanseri.)

  • 1989-1991 İzmir-Karşıyaka Merkez Hükümet Tabipliği.

  • 1992-2004 Karşıyaka Merkez Sağlık Ocağı Sorumlu Hekimliği.

  • 2004-2013 Karşıyaka Devlet Hast. Başhekim Yrd.

  • 2013-Şubat-İlçe Sağlık Müdürü-Çiğli

  • 2014-Mayıs-Karşıyaka Devlet Hast. Başhekim Yrd.

  • 2016-Haziran- 2017 Aralık- Aliağa Devlet Hastanesi-Başhekim Yrd.

  • 2017 Aralık-2020 Temmuz Menemen Devlet Hastanesi-Başhekim Yrd.

  • 2020 Temmuz- 2023 Ocak SBÜ İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi-Başhekim Yrd.

  • 2023 Ocak'tan itibaren İzmir Bornova Türkan Özilhan Devlet Hastanesi-Başhekim Yrd.

Tıbbi İlgi Alanları
 
 
    KATILDIĞI KURS - SEMİNER - SEMPOZYUM
     
     
    • Kalite geliştirme Akreditasyon ve hasta güvenliği eğitici eğitimi, Sağlık Bakanlığı-Mayıs 2006

    • OHSAS 18001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi, TSE-Kasım 2006

    • Ulusal Sağlık Bilişimi kongresi,2006

    • e-Sağlık Kongresi, Ekim 2007

    • Toplam Kalite Yönetimi, Elginknn Vakfı. Manisa OSB. Nisan 2008

    • Çağdaş Yönetimde Liderlik, Elginkan Vakfı. Nisan 2008

    • Kişisel Gelişim Eğitimi, Kal-Der. Nisan 2008

    • İnsan Kaynakları Eğitimi, Kal-Der. Nisan 2008

    • Problem Çözme Teknikleri. Kal-Der. Nisan 2008

    • Yenilikçi-Yaratıcılık Eğitimi. Kalite Yönetim Vakfı. Nisan 2008

    • Kalite Yönetim Sistemleri Eğitimi. Kalite Yönetim Vakfı. Nisan 2008

    • İş ve İnsan İlişkileri. Elginkan Vakfı. Nisan 2008

    • Kurum Kültürü. Elginkan Vakfı. Nisan 2008

    • Değişim ve Vizyon Yönetimi. Elginkan Vakfı. Nisan 2008

    • Zaman Yönetimi. Elginkan Vakfı. Nisan 2008

    • Kalite ve Başarı sempozyumu-BURSA-2009

    • Performans ve proje yönetimi-USES-2010

    • 6.Mükemmelliği Arayış Sempozyumu. Kal-Der. İzmir. 27-28-29 Nisan 2005.

    • 7. Mükemmelliği arayış Sempozyumu. Kal-Der. İzmir. 20-21 Nisan 2006

    • 8. Mükemmelliği arayış Sempozyumu. Kal-Der. İzmir. 17-18 Nisan 2007

    • 9. Mükemmelliği arayış Sempozyumu. Kal-Der. İzmir. 08-09 Nisan 2008

    • 10. Mükemmelliği arayış Sempozyumu. Kal-Der. İzmir. 02-04 Haziran 2009

    • 11. Mükemmelliği arayış Sempozyumu. Kal-Der. İzmir. 2010

    • 12. Mükemmelliği arayış Sempozyumu. Kal-Der. İzmir. 2011

    • 13. Mükemmelliği arayış Sempozyumu. Kal-Der. İzmir. 2012

    • Kurumsal Performans ve Vatandaş Memnuniyeti. Kal-Der Ankara.8-9 Haziran 2005

    • Ülkelerarası Rekabet ve Kamunun Rolü. Kal-Der Ankara.24-25 Mayıs 2006.

    • Sağlık Hizmetlerinde Mükemmellik ve JCI. Kal-Der Ankara.23-24 Mayıs 2007.

    • 2023 Türkiye’si ve Kamu yönetimi. Kal-Der Ankara.27-28 Mayıs 2008.

    • Kamu çalışan ve yöneticilerinin Performans Yönetimi. Kal-Der Ankara.17-18 Mayıs 2011

    • Dünyanın 10.Ekonomisinde vatandaş odaklı kamu yönetimi. Kal-Der Ankara.03 Mayıs 2012.

    • EFQM (Avrupa Kalite Yönetimi Vakfı) Mükemmellik Yolculuğu Eğitimi. (J2E).03 Mayıs 2012

    • EFQM Mükemmellik modeli tanıtımı.03 Mayıs 2012

    • Sağlıkta Kamu-Özel Ortaklığı Konferansı. 5-6 Aralık 2007 Ankara Bilkent Otel.

    • SAYED-Ulusal Sağlık Kurultayı. 30 Mayıs-3 Haziran 2007. Kızılcahamam.

    • SAYED- Ulusal Sağlık Kurultayı. 09-13 Nisan 2008. Antalya.

    • SAYED- Ulusal Sağlık Kurultayı. 29Ekim-01 Kasım.2010. Ankara.

    •  Uzaktan Eğitim Sistemi ile İTÜ Sağlık İşletmeleri Profesyonel Yöneticiliği Eğitim Sertifika Programı.  20 /01 /2010-20/07/2010.  

    • Dokuz Eylül Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (Desem) Hastane Yönetimi. 17 Ekim 2012-12 Ocak 2013.

    • İnsan İlişkileri ve İletişim Modülü

    • Pazarlama Modülü

    • Hasta Hakları ve Etik

    • Hastanelerde Acil Yönetimi

    • Sağlık Hukuku Modülü

    • Yönetim ve Organizasyon modülü

    • Sağlık Ekonomisi modülü

    • Anlaşmazlık Çözümü-Müzakere ve Arabuluculuk

    • Muhasebe ve Finansman Modülü

    • Stres Yönetimi Modülü

    • Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Modülü

    • İş Hukuku Modülü 

    • Kantitatif Yöntemler ve Bilgi Teknolojileri Modülü