İzmir Bornova Türkan Özilhan Devlet Hastanesi

İzmir İl Sağlık Müdürlüğü
İzmir Bornova Türkan Özilhan Devlet Hastanesi

Facebook Twitter Google Plus Linkedin

Hastane Kuralları

Güncelleme Tarihi: 06/12/2018

HASTANE KURALLARI

KIYMETLİ HASTA VE HASTA YAKINI;

Hastaneler insanlar için en önemli devlet kurumlarından biridir ve insanlara hizmet için vardır. Hastanelerin en iyi şekilde hizmet vermesi için insanlara önemli görevler düşmektedir. Hasta ve refakatçilerin bu bilinçle hareket etmeleri gerekir. Hastalarımıza en iyi hizmeti verebilmek için hastane kurallarına tüm hastaların ve hasta yakınlarının uyması gerekmektedir.

-Ziyaret saatleri hafta içi ve hafta sonu öğlen 13:00-14:00 akşam 19:00-20:30 saatleri arasındadır.

-Ziyaret sırasında hastaneye yiyecek ve içecek alınmaz.

-Ziyaret sırasında 12 yaşından küçük çocuklar, enfeksiyon riskinden dolayı hastaneye alınmaz.

-Ziyaret saati dışında hastaneye ziyaretçi alınmaz.

-Hastane binası içinde sigara içilmez.

-Hastane içinde yüksek sesle konuşulmaz.

-Hasta, servis hemşiresinin bilgisi olmadan servisten ayrılamaz.

-Hastane malına zarar verilmez.

-Hasta odası ve tuvaletler temiz tutulur.

-Gereksiz elektrik ve su kullanımından kaçınılır.

-Hastanın, sürekli kullandığı ve kendine ait ilaçları varsa servis hemşiresine bilgi verir.

-Hastalar kıymetli eşyalarını (Altın,para v.s) yanlarında bulundurmaz. Bulunduranların sorumluluğu kendine aittir.

-Hastalar kimliklerini istendiğinde ibraz etmek zorundadır.

-Hastane kuralları konusunda görevlilere yardımcı olunur.

-Değişmesi gereken nevresim takımlarınızın servis hemşiresine bildiriniz.

-Odada bulunan eşyaları zarar vermeden kullanınız.

-Hastanemizde mescit erkekler için bodrum katta, kadınlar için 4.kattadır.

-Hekim Poliklinik çalışma sistemi hakkında bilgiyi danışma sekreterlerimizin 1609  no' lu telefondan arayabilirsiniz. Ayrıcawww.bornovadh.saglik.gov.tr web adresinden öğrenebilirsiniz.

-Hasta yatak başında hemşire çağrı sistemine ulaşabilirsiniz.

          Hemşire çağrı sistemi sadece gerektiği durumlarda kullanılmalıdır. Gereksiz kullanımlar başka bir alanda bakım vermekle meşgul olan personelin meşgul edilmesi anlamına gelmekte ve bu tarz gereksiz kullanımlar başka hastaların bakım süreçlerini etkileyebilmektedir.